• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

نکات مهم رانندگی در هوای بارانی


رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5


این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

هر آنچه شما باید درباره تعمیر و نگهداری برف پاک کن در زمستان بدانید


برای داشتن یک رانندگی ایمن ، این نکته بسیار مهم است که در همه شرایط آب و هوایی بتوانید دید خوب و واضحی داشته باشید . برف پاک کن خودرو یکی از تجهیزات بسیار مفید ، مهم و ارزان قیمت می باشد که به طرز شگفت انگیزی در تمیز نگه داشتن شیشه جلو و دید شما کمک می کند .

نمایشگاه SEMA 2020 به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 کنسل شد


SEMA بزرگترین نمایشگاه و رویداد مربوط به خودرو ، قطعات جانبی ، تجهیزات اصلی ، رسانه های مربوط به این صنعت و متخصصان خودرو می باشد که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود .

برگزاری نمایشگاه SEMA در دوران کرونا


برگزار کنندگان این نمایشگاه اعلام کردند : 1800 کمپانی در این رویداد که از 3 الی 6 نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود ، حضور دارند . در این نمایشگاه بسیاری از اقدامات احتیاطی و ایمنی صورت گرفته است که شامل موارد زیر می شود :

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

نقش والو (والف) در تایر


وجود والو چه فایده ای دارد؟! با وجود والو این اطمینان حاصل می شود که فشار باد داخل لاستیک محفوظ می ماند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0